Odzyskiwanie danych
do logowania
Formularz umożliwia odzyskanie i wygenerowanie nowych danych Klienta
do logowania do usług z jakich Klient korzysta.
Możliwe jest między innymi:
- odzyskanie ID lub ID i PIN do iBOK,
- wygenerowanie nowego PIN do Panelu Klienta,
- wygenerowanie nowego hasła tymczasowego do konta pocztowego.
Po wysłaniu formularza nowe dane przesyłane są najpóźniej w ciągu 60 minut. Dane do iBOK wysyłane są na podany w formularzu adres e-mail, zgodny z podanym podczas zawierania umowy. Jeśli zapomniałeś hasła do konta e-mail, podaj w tym miejscu adres zapomnianego konta.
Hasło tymczasowe do konta pocztowego przesyłane są smsem na numer telefonu komórkowego podanego w formularzu, o ile odpowiada podanemu numerowi podczas zawierania umowy.
W celu odzyskania którejkolwiek z wymienionych danych należy wypełnić i przesłać poniższy formularz.