Informacja o oferowanych przez NetRunner udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych
Wartości NetRunner staramy się realizować każdego dnia. Zatem dokładamy wszelkich starań, aby świadczone usługi były dostępne dla jak najszerszego grona Abonentów, a obsługa dostosowana do indywidualnych potrzeb każdego z nich, ponieważ dla nas „Każdy klient jest tak samo ważny”. W trosce o powyższe, jednocześnie dbamy o to, aby nasza oferta i standardy obsługi odpowiadały przepisom powszechnie obowiązującego prawa.
Wynikiem szeroko rozumianej odpowiedzialności społecznej, do procedur obsługi abonenckiej wprowadzamy zasady, którymi będziemy posługiwać się w kontaktach z osobami niepełnosprawnymi, a określone w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 marca 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych (Dz. U. z 2014 r. poz. 464).
-
Strona internetowa https://netrunner.com.pl/ została dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych według wymagań Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.0) z uwzględnieniem poziomu AA.
-
NetRunner przy zawieraniu Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z Abonentem będącym osobą niepełnosprawną oraz na każde żądanie Abonenta, będącego osobą niepełnosprawną, oferuje pomoc we właściwym skonfigurowaniu Urządzenia Abonenckiego lub uruchomieniu świadczonej Usługi, w szczególności telefonicznej, w lokalu Abonenta lub telefonicznie.
-
NetRunner w Biurze Obsługi Klienta, znajdującego się w siedzibie firmy, zapewnia dostęp do tłumacza polskiego języka migowego. Osoba niepełnosprawna w celu skorzystania z udogodnienia, zobowiązana jest zgłosić do NetRunner zamiar skorzystania z tłumacza z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych w formie dostępnej dla osób niepełnosprawnych, w szczególności telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@netrunner.com.pl. W przypadku braku możliwości zapewnienia udogodnienia w terminie, o który wnosi zainteresowany, NetRunner powiadamia go tym, wyznaczając możliwy termin udostępnienia tego udogodnienia lub wskazując inny możliwy rodzaj udogodnienia.
-
NetRunner na żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej, w terminie 30 dni od dnia złożenia żądania, udostępnia wzorce:
- Zamówienia do Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych,
- Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych,
- Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych,
- Regulaminów Szczegółowych,
- Cenników, w tym Tabeli opłat międzynarodowych VoIP, sporządzone na nośniku elektronicznym w formacie tekstowym, albo na papierze w alfabecie Braille’a, albo przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym – przy czym za teksty autentyczne uznaje się wzorce wyżej wymienionych dokumentów przygotowane przez NetRunner w alfabecie łacińskim.
- Dokumentacja abonencka sporządzona przy użyciu dużej czcionki:
- Zamówienie do Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych,
- Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych,
- Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych,
- Regulamin świadczenia usług internetowych,
- Regulamin świadczenia usług telefonicznych,
- Cenników świadczenia usług internetowych,
- Cenników świadczenia usług telefonii VoIP,
- Tabela Opłat Międzynarodowych VoIP,
- Informacja oferowanych przez NetRunner udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych.
- NetRunner na każde żądanie Abonenta, będącego osobą niewidomą lub słabo widzącą, udostępnia:
- informacje o danych zawartych na fakturze wraz z podstawowym wykazem wykonanych usług, sporządzone na papierze w alfabecie Braille’a lub przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym;
- szczegółowy wykaz wykonanych usług sporządzony na papierze przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym.
- W przypadku zgłoszenia żądania, o którym mowa w pkt. 5:
- przed rozpoczęciem lub w trakcie okresu rozliczeniowego, za który będzie wystawiona faktura – NetRunner realizuje żądanie niezwłocznie po wystawieniu faktury;
- dotyczącego okresu rozliczeniowego, za który już została wystawiona faktura – NetRunner realizuje żądanie w terminie 30 dni od dnia jego zgłoszenia.
- W przypadku uzasadnionych wątpliwości dotyczących zasadności realizacji udogodnień na rzecz osób niepełnosprawnych, związanych z rodzajem lub stopniem niepełnosprawności osoby żądającej jego realizacji, NetRunner przed realizacją udogodnienia ma prawo zażądać okazania do wglądu dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721, z późn. zm.).
Informacje o wszystkich wyżej wymienionych udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych, które obecnie oferuje NetRunner oraz Dokumentacja abonencka wymieniona w punkcie 4, są dostępne w Biurze Obsługi Klienta w formie papierowej przy użyciu dużej czcionki oraz w postaci elektronicznej w formacie tekstowym na stronie internetowej https://netrunner.com.pl/ulatwienia-dla-niepelnosprawnych/. Powyższe informacje NetRunner dostarczy Abonentowi będącemu osobą niepełnosprawną, jeśli Abonent tego zażąda. terminie do 30 dni w postaci papierowej lub w postaci elektronicznej na udostępniony w tym celu przez Abonenta adres poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że w przypadku osoby niewidomej lub słabo widzącej takie informacje będą sporządzane na papierze w alfabecie Braille’a lub przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania ich pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym.
Wierzymy, że zapewnione przez NetRunner udogodnienia sprostają oczekiwaniom każdego z Abonentów. Niezależnie od tego jesteśmy otwarci na dalsze sugestie, jak moglibyśmy uczynić nasze usługi bardziej komfortowymi, szczególnie dla osób niepełnosprawnych.
Zachęcamy do kontaktu w każdej sprawie.